mail archive of the barebox mailing list
* Shkëmbime Linqesh – Trafik i Vërtetë Falas
@ 2013-03-15  6:39 Sonila Cela
From: Sonila Cela @ 2013-03-15  6:39 UTC (permalink / raw)
  To: barebox

[-- Attachment #1.1: Type: text/plain, Size: 797 bytes --]

Ç’kemi,

Emri im është Sonila Cela,

Do të doja t’ju sugjeroja një shkëmbim linqesh falas me  lists.infradead.org ose çfarëdo faqeje tjetër që zotëroni.
Mendoj se do t’ju pëlqejë të dini se kam në dorë një sërë projektesh cilësore, për të shkëmbyer linqe falas dhe jam i sigurt se mund të jetë frytdhënëse dhe produktive për të dy ne.

Ju lutem më thoni nëse do të dini më shumë detaje, ose nëse keni sugjerime të mëtejshme për këtë çështje.

Në pritje për të dëgjuar sërish nga ju!

Sonila Cela
http://www.falaseo.com